båt tur m kajsa



så här kan det se ut när två blondiner ska köra en båt för första gången ...

dagen börja med att jag vaknade 10 tror jag satt vid datorn tills kajsa ringde vid vettefan men vid 3 typ
hon  skulle möta mig men jag sega som vanligt så hon hann hem till mig , vi cyklade ner till lejet och
skulle ta båten och de va första gången vi tog den själva och ingen visste om det eftersom vi typ inte fick
men vi gjorde det endå (y) sen skulle vi starta motorn och det tog en jävla tid dels att de va så jävla varmt
men sen kom kajsa på att hon inte hade satt på on knappen ... aja sen drog vi ut med båten kajsa trillade över båtkanten ner i havet och tog ett dopp sen raceade vi runt i havet och så flög ankaret i... inte bra eftersom vi inte fick ha båten och att hennes pappa skulle märka det haha aja tillslut åkte jag hem och lämnade kameran och sen till lejet igen och körde båt till kåsa och hamnen     :):):):)

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha så jävla älskvärt!

Bästis<3

2009-07-18 @ 20:26:59
URL: http://lkajsa.blogg.se/
Postat av: andreas

är ni dumma ihuvet ?

2009-07-23 @ 19:05:40
Postat av: kajsa

nej, vf?

2009-08-04 @ 18:06:43
URL: http://lkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0