måndag

halv 9 ringde kajsabajsa och väckte mig ... typ helt död efter gårdagen ... eller skulle nog mera säga morgonen vi snackade i telefon från halv 2 till 4 och vi skulle upp 8 ... panik fick jag iaf och sprang upp till datorn för att se när tåget gick vilket gick 09.34 så skulle jag ge ngn fucking kod till kajsa för att kunna skriva ut dessa jävla biljetter oxå men den hittade vi inte så det sket vi i . Vi hoppade på tåget och gömde hoss för biljettkärringen och vi kom undan så bäst som vi är , vi hoppar ut på gbg central och börjar gå mot nordstan , ger lite pengar till uteliggare snäll som jag är. Vi har med oss 1000 spänn var och vad vi gör av pengarna vet vi knappt själva när vi kommer hem för jag har inte med mig ett skit typ förutom det som står på lilla inköpslistan där nere och det är ju inte så mkt.... aja sen åkte vi hem och gjorde samma sak där med tåget plus att det va en kille som ramla ner på rälsen haha asgarv på det , btw så åkte vi med bussen till läjet och skulle åka båt men den va sönder , sen åkte vi hem och åt och kajsas mamma hade bjudit hem min kära pappa så det blev middag hos dom nu ska jag sova för ska upp tidigt imorgon haenbrakväll♥


Kommentarer
Postat av: ;)

läckerbit

2009-07-21 @ 10:43:57
Postat av: kajsa

haha bästa dagen!

2009-07-22 @ 10:24:40
URL: http://lkajsa.blogg.se/
Postat av: frida

OHJA förutom att du va sjuke kissnödig

2009-07-23 @ 19:04:44
Postat av: frida

OHJA förutom att du va sjuke kissnödig

2009-07-23 @ 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0