sommarlov

sådäääärjaaa då har man rensat bloggen och påbörjar den nya


jajajaja    nu är det iaf sommarlov typ vad vi alla har längtat efter  tnästan alla iallafall


fredagen = skolavslutning perfekt dag med frida larsson adam nilsson och olivia friberg väldigt lyckad kväll...<3

lördagen vaknade hoss larsson typ halv 12 låg nog kvar i sängen  i en timma och brottdes .. men sen ville jag inte mer så vi gick ner och åt  sen kommer lina och adam vi åt glass och typ  speladee kubb ov

senare på kvällen kom kajsa och mötte mig ville ju inte sova ensam ihuset... vi cyklade hem till mig glodde på ngn film hon tog med sig hon somna och jag satt fan ta mig vid datorn till halv 4 och snackade med jocke ,<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0