den ökar och ökar

mer och mer bevakare fint


va nyss hoss tandläkaren är felfri i käften och
inga hål , har idrott nu men är ledig den lektionen ska
ner till skolan om 30 min ungefär och äta lite mat
och sen ska jag ha en eng lektion

senare ska jag va med min älskade frida larsson som
jag aldrig träffar nu förtiden men bestfriends är vi ju endå iaf
vi ska ner till stan och kolla på våra sexiga morgonrockar och tofflor
samt nattbindor som vi ska ha till stockholm och vi drar om 3 veckor :D
förresten är det ju faktiskt en månad kvar till jul idag längtar och inte längtar
eftersom jag alltid lyckas på bli sjuk på julafton ... fråga mig inte hur =)

ha en trevlig förmiddag samt eftermiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0