godkväll

lagat lite mat med pappa men han fick fortsätta
med jobbet jag är ju än så länge ung så ska inte
 behöva jobba
i onödan tycker inte jag iallafall ...


snart drar jag och fl till stockholm somsagt och vi har planerat lite vad
vi ska göra , och vi ska köpa morgonrockar/badrock nattbinda i sexigt
leopard eller rosa det har vi nog inte bestämt än men vem fan bryr sig
och morgontoffler och så hoppas vi på att vi får ett hotell med spa
för då ska vi ligga och dega där all night , nej men vi ska väl ut
på stan en sväng med shoppa äta på donken det blir ju helg så min
diet gör ju ingenting eftersom den bara räknas söndag måndag tisdag torsdag onsdag
vi ska packa som galningar även ta med den lilla bloggdatan och kamera
göra lite filmklipp ta kort och blogga hur vi har det helt enkelt.
ska bli sjukt kul eller ja alltid lika kul med FL bitch ;)


nu ska jag äta lite imorgon blir det äckelskola

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0