hemma

felicia kom halv fyra med moppen & vi drog ut till tvååker
red som vanligt sen åkte vi hem igen har ju berättat lite om
min nya diet och det går finimang ska jag tala om för er
ska ut och springa nu även fast jag inte får träna
men vi får väl se , jag överlever väl iaf!
sen ska jag glo på tv och göra mina läxor.
Hade prov dels idag gick bra det med
blir väl godkänd =)
snart är det dags för betygen om några veckor
iaf spännande , kom på idag att det bara är 1 och ett halft år
kvar i skolan mmm gott om man tänker på 96 som ligger långt bak
i tiden haha !

ha en trevlig kväll hörs imorgon om jag inte dör på springturen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade kommenterat löshåret, och ja jag kan skicka de via postförskott om du vill?



maila mig om du är intresserad: [email protected]

2009-11-11 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0