ny blogg på väg

sitter och desginar min nya blogg har gjort det i 2 timmar nu typ

det suger verkligen hårt och vara sjuk ångrar att jag tog den gris sprutan
'suck' aja någon gång får man väl känna på det sjuka livet ....
om jag inte gör det varje dag eftersom jag går runt och inbillar
mig själv att jag har någon jävla sjukdom fast jag inte har det.
Sen i måndags började jag med min nya matmetod
jag ska träna som ett as och hoppa över vissa måltider
och ta mindre mängder i portioner, sen ska jag dessutom
lägga av och slänga i mig skit på vardagarna bara
fredag&lördag

 
vi får väl se hur det går man får ju dessutom bättre immunförsvar
och det innbär ju att man inte blir lika lätt sjuk

jaja snart är helgen här eller om 4 dagar ungefär

ska väl se om jag emma & johanna ska hyra film osv som vi brukar göra ibland
älskar er

ni får ha en riktig bra dag

kommer väl länka min nya blogg senare om den blir klar förstås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0