snart helg!

nu börjar vi närma oss helgen igen mamma åker bort och då blir det alone home bitches

idag har jag varitt i skolan från 8 till halv tre men har nog samanlagt bara jobbat i 50 min
va inte heller med på idrotten och inte so och inte slöjden...
ska träna ikväll första gången på 3 veckor (då menar jag oxå innebandy) för jag tränade
ju faktiskt igår johanna försöker dra sig ut dieten men har försökt stoppa henne  men får väl

se hur det går ...
för mig går det jävligt bra iallafall.
Snackade med min pappa i går om en fest
och så kom jag idén på att skapa sweet fifteen eftersom dom bara
har det i andra länder men inte sverige, så ska hyra en lokal och bjuda
allt från jag inte känner till folk jag känner, men hur jag ska lyckas dela ut
bjudningarna är ju frågan?

nu ska jag sova en stund
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0