min dag idag

så skönt med helg så det är inte sant


igår kom pappa hem och vi satte uppe hela natten och åt glass och spela fifa09
och idag drog jag & pappa ner på stan och åt på stan tänkte köpa ett bar byxor men
hittade inga snygga finns bara gammalt skit nu för tiden

sen kom kajsa ner vi gick runt lite och gjorde som vanligt ingenting utan vi gick till FACE och snackade lite med
Jens istället , sen skulle hon vidare & äta med kimmo och emma så pappa hämtade mig och vi åkte och kollade på en dator och han frågade efter sin Iphone och så vidare sen hem


ikväll händer det inte så mycket jag & kajsa letar lite fester men hittar inga hah
 

ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0