10 sanningar om mig själv

  1. jag skulle aldrig kunna va tsm med någon i min egna klass !
  2. jag hatar killar som tjatar txp om dom skickar sms och sedan 3 gånger till vafan liksom om man inte svarar så gör man ju inte deet!
  3. jag älskar rusti (även kajsa)
  4. fikar minst på stan 5 gånger i veckan ( även med kajsa)
  5. jag har inte köpt kläder på 2 veckor
  6. jag äter 10 olika måltider på en dag
  7. jag älskar innebandy mer än mina föräldrar
  8. jag vill flytta hemifrån NU
  9. jag hatar killar som snackar om sex 24/7 och tafsar på 2 privataställen så omoget!
  10. jag har diabetes (snart)

Kommentarer
Postat av: Kajsa the best

Alltså..den har listan gjorde så jag fick dåligt samvete:o

2009-09-07 @ 23:51:16
URL: http://lkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0