förlåt igen


har blivit as dålig på att uppdatera nu för tiden men skolan tar all tid


men iaf  i tisdags hade vi innebandy möte och nu va det så att vårat lag ska läggas ner synd är
men vi ska iaf få prova i massa andra lag och sedan bestäma oss för vilket så det så .

i onsdags hände inte mycket alls jag sov nog hela dagen

i torsdags igår alltså var det träning med 92 laget gick hyfsat bra faktiskt men har inte bestämt mig riktigt än ... ;)

idag är det fredag och jag ska vara hemma hela kvällen tror jag kanske träna för att jag har blivit otroligt fet haha jaja:)

imorgon blir det lina & felicia det va ett bra tag sen


nu ska jag börja uppdatera mer ni får ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0