hatar hatar hatar

ska aldrig i hela mitt jävla liv sova i ett tält igen ska jag tala om för er så jävla ont i kroppen jag har
och så äcklig lukt seriöst det luktade penis i hela tältet inte mysigt!

sen blev jag smittad av någon som har gett mig en jävla förkyldning kan knappt prata nu ju
lite feber på köpet med sjukt jobbigt!

senare på kvällen pratade jag lite med markus i telefonen dagen bästa händelse typ.

va vaken till 4 tror jag för alla levde fan utanför , hälften åkte hem och jaaa helt hopplöst

sen cyklade vi hem 8 på morgonen 3 mil ! ja du läste rätt 3 mil ...

alltså har jag cyklat 6 mil tsm och det är ungefär som till gbg  så nu lär jag ha blivit smalare iaf vilket är bra!

men det blir nog ingen träning för mig i morgon pgr av min förkyldning not good men så kan det va i livet
vet inte vad som händer ikväll jag kanske ska vara med kajsa om jag så nu väl känner mig bättre men vi får väl se

ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0